Tule mukaan!

Voit tukea toimintaamme juuri sinulle sopivalla tavalla.

Pienistä puroista kasvaa iso joki - eli pienikin teko auttaa meitä paljon!
Voit liittyä jäseneksi tai tulla mukaan iloiseen vapaaehtoisporukkaamme

Nurmon Mannerheimin lastensuojeluliiton

hallitukseen mukaan?

Kaipaatko uutta harrastusta, vapaa-aikaan mukavaa puuhaa, samalla tehden hyvää Nurmon alueen lapsiperheiden hyväksi?

Nurmon MLL: hallitus järjestää mukavia tapahtumia lapsille, nuorille ja vanhemmille. Lisäksi järjestämme joulupuu-keräyksen ja mahdollisuuksien mukaan olemme osana muiden pääjärjestäjien tapahtumissa.

Tuemme Nurmon alueen tukareita ja tuutoreita ja teemme yhteistyötä nuorisotilojen kanssa.

Nurmon MLL tarjoaa myös perhekahvila- sekä pikkulapsi- ja vanhempiväki-kokoontumisia.

Parhaimmillaan hallituskausi tuo mukanaan elinikäisiä uusia ystäviä, porukkamme on todella upea, joten iloa ja naurua on ainakin luvassa.

Teemme isolla sydämellä hyväntekeväisyyttä lapsiperheiden hyväksi.

Voit ottaa yhteyttä joko Facebook-viestillä tai sähköpostilla nurmon.yhdistys@mll.fi.

Hallitusta täydennetään virallisesti seuraavan kerran marras-joulukuussa syyskokouksessa, mutta mukaan voit tulla koska vain!