Perhekahvila

Tervetuloa perhekahvilaan!

Perhekahvilassa on helppo tutustua uusiin samassa elämäntilanteessa oleviin ihmisiin. Vanhemmille perhekahvilat tarjoavat keskusteluseuraa sekä vertaistukea, kun taas lapsille löytyy leikkiseuraa ja satunnaisesti ohjattua toimintaa, joka voi olla mm. askartelua, musiikkia tai jumppaa. Ilot, huolet ja päivänpolttavat asiat jaetaa kahvikupposen ääressä. Perhekahvilaan ovat kaikki lapset vanhempineen tervetulleita. Perhekahvilaan voivat tulla myös esimerkiksi isovanhemmat, kummit tai muut lapsille läheiset ihmiset yhdessä lapsen kanssa. Nurmossa perhekahvilatoiminta on käynnistynyt syksyllä 2004.

Haluaisitko mukaan perhekahvilan vastuutiimiin?

Etsimme lisää henkilöitä emännöimään perhekahvilaa sekä vauvakahvilaa. Vähimmillään tämä tarkoittaa ovien avaamista sekä kahvin keittoa, mutta myös muun ohjelman järjestäminen on sallittua.

Lisätietoja voitte kysellä sähköpostiosoitteestamme: nurmon.yhdistys@mll.fi.